هستی کوچولوهستی کوچولو، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره

روزهای زندگی هستی کوچولو

مادرانه

1392/6/16 13:50
نویسنده : مامانی
243 بازدید
اشتراک گذاری

دردانه ام،  این اولین یادداشتی است که برایت می نویسم و این افتخار رو پیدا کردم  مامان یه فرشته کوچولوی آسمونی شدم. قلبخدا رو شاکرم و همیشه قدردان این هدیه آسمانی هستم.   زیبای مامان، تو باید به این دنیا بیایی، نفس بکشی و به نیکی زندگی کنی. میخواهم همیشه خوشحال باشی حتی هنگامی که در حال زدودن اشک هایت هستی عزیزمگریه!     گل دختر ما، میخواهم بدانی من و بابایی همیشه مثل یک دوست در کنارت هستیم  ، ما با هم یک دنیای شیرین و دوست داشتنی میسازیملبخند. همه توانمان را برای خوشبختی ات بکار میگیریم. در نهایت  میخواهم بدانم که با یاری خدا برایت الگویی میشوم  همچنان که خدای مهربان در قرآن کریم از پیامبران و امامان بعنوان الگو یاد کرده  و بقیه راه را به عقل و شعور و درایت آدم ها سپرد و الگوی برتر را برای فرزند " مادر " قرار داد، فهمیدم که این دلهره نه به خاطر ندانستن راه درست!! بلکه بخاطر خطیر بودن این راه است. از خدای خودم کمک میخواهم تا بتوانم مادر خوبی برایت باشم و شرمنده ات نشوم عزیزم...ماچ  نازنینم تو هم برایم دعا کن ،همانطور که خدای مهربون وعده داده بود بهشت را زیر پاهایم احساس کنم...فرشته

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله هانی
16 شهریور 92 15:17
مهربونم واسه اومدنت لحظه شماری میکنم آرزوی همیشگی خاله واسه تو دیدنه لبخند روی لبای قشنگته خوشگلم







با تشکر از خاله هانی همیشه مهربون
مامان مریم
16 شهریور 92 16:03
آرزوی اون لحظه ای رو دارم که بغلت کنم تو رو بو کنم نوه قشنگم


ممنون مامان مریم قشنگم،امیدوارم فسقل ما همیشه قدردان محبت های بهتربن مامانی دنیا باشه...
خورشید
16 شهریور 92 23:00
سلام عزیزم با آرزو موفقیت و بهترین ها برای شما و دخترعزیزتان . اگر دوست داشتید به وب منم بیایید تا تبادل لینک کنیم . خوشحال میشم


سلام ممنونم،حتما با افتخار عزیزم