هستی کوچولوهستی کوچولو، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره

روزهای زندگی هستی کوچولو

تاریخ سزارین

1392/10/23 15:06
نویسنده : مامانی
198 بازدید
اشتراک گذاری

کسی خواهد آمد که ما در کنارش تولدی دوباره خواهیم یافت...                                 فرشتهفرشته فرشته ای سپید بال ، پرواز کنان  از دل آسمان ، از میان دستان خداوند ، نرم و نازک ، آرام  آرام به زمین می آید  تا ترانه شاد زندگیمان شود ماچقلب   تا همه هستی ما شودماچقلب     هستی ام از این پس ترانه خوشبختیمان را سه تایی میخوانیمقلبهوراقلب                            سلام هستی قشنگم  یکی یه دونه ما ماچ    بالاخره تاریخ سزارین و تولد دختر گل ما مشخص شد نیشخند   دکتر برای دوم بهمن نامه بیمارستانو داد   و کلیییییییی خوشحال شدیم که زودتر روی ماه دخترمونو میبینیم ولی یییییییییییههههه عالممممممممممه ام استرس و اضطراب دارم و شبا از ترس خوابم نمیبرهاسترسو بابایی بنده خدام بخاطر من همش بیدار میشه و با هم شب زنده داری میکنیم و خلاصه تا صبح کلییی اذیت میشیمنگرانخمیازه این حالت تهوعم که دست از سر ما بر نداشت و تو این نه ماه داغونم کرد اوه خدا کنه این روزام با همه سختی هاش زود بگذره و با خوبی و سلامتی تمومشه ایشااااالااااخیال باطل              بای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

❤خونه نمدی❤
23 دی 92 16:02
مامان با سلیقه سلام اگه میخوای هرکی میاد تو اتاق نی نی خوشگلت انگشت به دهن بمونه یه سر به خونه نمدی بزن گیفت تولد -گیفت نوزاد-گیفت دندونی کارای تک و شیکی که تو هیچ مغازه ای نمیتونی پیدا کنی منتظرت هستم www.namadi.ir ارسال به سراسر ایران با تشکر خونه نمدی
مرجان مامان آران و باران
24 دی 92 5:23
اخیی عزیزممم ایشالا به سلامتی
مامانی
پاسخ
مرسی عزیزممممم
مامان راضی
24 دی 92 23:12
انشاله به سلامتی هستی جونی به دنیا میاد کجایی خانومی خبری ازت نیست زود به زود بیا دلم واست تنج میشه عجیجم
مامانی
پاسخ
سلامت باشی عزیز دلم مرسی که بهمون سر میزنی دوستم حتما میام پیشت
ماماسی
25 دی 92 13:36
سلام عزیزم خوبی؟ به سلامتی مبارک باشه ... امیدوارم زایمان راحتی داشته باشی .... من که بعد از سزارین خیلی سختی کشیدم ... منظورم از لحاظ درد بخیه و ایناست ... روحیمم که افتضاح شد ... از ته قلبم برات روزهای خوبی رو ارزو میکنم .. من الان دلم برای دروان بارداریم تنگ شده هلاک خوابم ... اما وقتی نی نی میخنده غمهام یادم میره ... البته الان روحیم خیلی بهتر شده ... امیدوارم هستی سلامت و تپل بیاد تو بغلت
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم سلامت باشی خیلی ممنون.مرسی که بهمون سر میزنی برام دعا کن گلم خودمم خیلی اضطراب دارمایشالا به خوبی بگذره
مامان ماهان
30 خرداد 93 0:50
زندگی کن و لبخند بزن به خاطر آنهایی که از نفست آرام می گیرند و به امیدت زنده هستند و با یادت خاطره می سازند ، نمی دانم در زندگیت بهترین چگونه معنا می شود ، من همان بهترین را برایت آرزو می کنم