هستی کوچولوهستی کوچولو، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه سن داره

روزهای زندگی هستی کوچولو

مادرانه

1393/2/15 16:01
نویسنده : مامانی
1,251 بازدید
اشتراک گذاری

هستی ام ،          داشتن تو حسی فراتر از تمامی حس هاست.....  محبت           دخترکم،     تو شدی سطر هر خواسته ی من...         شدی بهانه هر لحظه زندگی من.....          تو دلیلی برای حس خوشبختی من....            دردانه ام   از وقتی تو را دارم دیگه فقط مال خودم نیستم.....       کسی هست که از منه از وجود منه.....    خیلی حس قشنگیه که هر لحظه موجودی تو وجودت از تو جون میگیره و بزرگ میشه.....        و وقتی به دنیا میاد میشه همه ی دنیااااااااااااات.....      عزیزم   هیچوقت فکر نمیکردم که با داشتنت تبدیل بشم به کوه به دریا  آخه باید مامان قوی باشم زیبا        اینو میدونم که تا آخرین نفس بعد خدا پناهتم بوس      پشتتم مثل کوه و غصه هاتو تو خودم غرق میکنم مثل دریا....      زیبای من وقتی آروم کنارم میخوابی وقتی صبح با لبخند نگاهم میکنی از خودم میپرسم این رویاست؟؟؟       از خدا ممنونم که منو لایق دید که مادر تو باشم فرشته مهربونم فرشته    عزیزکم نگاه مهربونت ،   خنده های بی آلایشت    معنای کل زندگیه...     چقدر معصوم زندگی میکنی  گریه میکنی زود یادت میره گریه      ناراحت میشی زود یادت میره غمگین   دردت میگیره زود یادت میره بدبو    مگه همه اینا دلیل فرشته بودنت نیست؟ فرشته    دخترم همیشه اینطور بمان.     کوچولوی نازم روزی بزرگ میشی ، باشم ونباشم بدون که تو عزیزترین داشته ی منی محبت    عزیزترینم میسپارمت به خدا...     خدای مهربونم هستی ام را همیشه حفظ  کن.        دوست دارم عزیزکم....    همیشه کنارم باش...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله هانی
15 اردیبهشت 93 23:24
فرشته کوچولوی خونه ی ما هستی قشنگم دیدنه لبخندت یه دنیا خوشحالم میکنه!!! همیشه بخندی عزیزم!!!
مامانی
پاسخ
♥مرجان مامان آران و باران♥
5 خرداد 93 0:06
سلام دوست گلممممممممم خوبیی واقعا ببخشید دیر اومدم پیشت عزیزممممممم چرا همه رمزی شده منم رمزززززز خوببب ببوس دختر عسلووووووووووووووووو