هستی کوچولوهستی کوچولو، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره

روزهای زندگی هستی کوچولو

ثبت وبلاگ

1392/6/17 14:39
نویسنده : مامانی
282 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فسقل مامانقلب                   این وبلاگ رو در تاریخ ٩٢/٦/١٥ خاله هانی عزیز و مهربونت ثبت کرد که روزهای زندگی و کودکانه هایت را برایت یادداشت کنیم تا بدونی چقدر برامون با ارزشی و بزرگتر که شدی با دستای قشنگ خودت خاطراتت رو ادامه بدی ، امیدوارم جز روزهای شاد  وشیرین نباشدعزیزکمماچ       دوست داشتم که زودتر این وبو برات درست کنم اما مهربونم مامانی به خاطر ویار شدید تو این چند ماه روزهای سختی رو گذروندآخ که حالا شکر خدا بهتر شدم  و روی ماه گل دخترمو ببینم بهتررررم میشم.        هستی ام ، همزمان با سومین سالگرد میثاق عشق من وبابایی گل یعنی خرداد ماه ٩٢ تست بارداری مامانی مثبت شدهورا    و اشک شوق رو از چشمای مامان جاری کردگریه   اما بابایی میگفت من میدونستم و انقدر خوشحال بود فقط میخندیدنیشخند.    علی عزیزم برای سالگرد ازدواجمون منو دعوت کرد برای شام شاندیز  و با کلی ذوق و شوق برای ٣ نفر غذا سفارش داد تعجب با هم دیگه یه پرس غذا تونستیم بخوریم و بقیه اش اضافه اومد!! بعد از آماده شدن جواب آزمایش به بقیه هم خبر دادیم کلللللللی خوشحال    شدن و گریه هم کردن!!چشمک مامان مریم و باباجون هم زودی رفتن شیرینی گرفتن و دیگه طاقت نیاوردن       کم کم تلفنی به کل فامیل خبر دادنبه من زنگ بزن.       خوش اومدی دردونه مامان و بابا بای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

فاطمه
17 شهریور 92 14:35
سلام اگه دوست دارید واسه فرشته کوچولوتون کلیپ از عکساش درست کنید
و همچنین یه کتاب از عکساش
به من یه سربزنید منتظرم
در صورت حذف وبلاگ در نی نی بلاگ
به این مراجعه کنید
http://clipshoma.blogfa.com/


سلام،باشه ممنونم.
خاله هانی
17 شهریور 92 15:50
خاله جون شاید هیشکی تا الان نشنیده باشه که یک نفر دلتنگ کسی باشه که تا حالا ندیدش ولی خاله دلتنگه تو شده...ایشالا زوده زود شما سالم میای پیش ما.خونواده ی ما میشه 8نفری انقدر منتظر اومدنت هستم که دیشب خوابتو میدیدم یه دخترررر دوست داشتنی که اونجا هم انقدرررر دوستت داشتم راضی نمیشدم بدمت بغل کسی دیگه کلییییی منتظرتم که روی ماهتو ببینم


منم میخوام زودتر بپرم بغلتون