هستی کوچولوهستی کوچولو، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره

روزهای زندگی هستی کوچولو

تعیین جنسیت

1392/6/18 18:08
نویسنده : مامانی
166 بازدید
اشتراک گذاری

عسلی مامان،   دکتر 3 شهریور ماه مشخص کرده بود برای سونو و تعیین جنسیت.که ما از روز قبل از هیجان اضطراب گرفته بودیماسترس. البته برای من و بابایی اول سلامتی شما اهمیت داشت عزیزم قلب، اما من و بابایی که عید برای اولین بار رفته بودیم کربلا دعا کرده بودیم که خدای مهربون یه نی نی سالم و صالح بهمون عطا کنه و اگر به صلاح هست اون نی نی دخمل هم باشهچشمکایشالا...  باباجون و مامان گل خودم هم گفته بودن که ایشالا سالم باشه اما عاششششق دخترننیشخند. خلاصه یکشنبه بابایی مرخصی گرفت تا باهم بریم،ساعت 2 وقت داشتیم  به موقع رسیدیم ولی خیلی شلوغ بود ، بابایی هم که از شلوغی بیزار یه کمی عصبانی شده بودعصبانی.رفتیم ناهارم خوردیم اومدیم اما هنوز نوبت ما نشده بودمنتظر. در نهایت ساعت 5:30 کلافهصدامون کردن و با همسری رفتیم تو، قلبم تند تند میزد تا صدای قلب نازنینت پخش شد آروم شدم قلبت مثل گنجیشک تند میزد. بابایی مهربون اولین بار بود شما رو تو  مانیتور میدید آخه دفعه قبل نبود،صورت ماهتو و دستاتو و بینی کوچولوتو نشون داد بابایی اشکاش جاری شدگریهبعد دکتر گفت به پهلو بخواب جنسیتم بگم...... بعد چند دقیقه گفتند نی نی شما یه دختر خانم قشنگهههههه....هورااااااااهوراخدارو صدهزار مرتبه شکر کردیم و نماز شکر به جا آوردیم.               صدای خنده   خدا  را میشنوی؟ دعاهایت را شنیده و به آنچه محال  میپنداری میخندد!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

خاله هانی
17 شهریور 92 18:55
دونفر و نصفی واایییی ناهار چی خوردین؟ هستی کوچولوم بیاد هرروز با خالش میاد میریم پلوکباب میخوریم


میام میام خاله جونم
خاله جونی
18 شهریور 92 0:20
ایشاالله سالم و سلامت فرشته نازتون به دنیا بیاد، عزیزم به ما هم سر بزنید



از محبتت ممنونم عزیزم،حتما باافتخار
fafa
19 شهریور 92 13:55
آخییییییییییی
خدارو شکر خیلی خوبه این
منم همسرم خیلی دخمل دوسته منم از خدا میخوا م اول سالم و سلامت باشه بعد اگه صلاحمونه نی نی مون دخمل باشه

وب نی نی من هم بیا عزیزم


ایشالا عزیزممم..میام پیشتون
مامان سعیده
21 شهریور 92 9:46
تبریک می گم عزیزم
خدا رو شکر که انقدر زود به دعاهات جواب داد


ممنون عزیزمممم
مامانه پارسا
21 شهریور 92 17:42
سلام مامانی منم با افتخار لینکتون کردم..شما به پسرم لطف دارین..ممنونم..


خوشحالم از آشناییتون
دیبا
22 شهریور 92 13:48
مبارک باشه
امیدوارم براحتی این دوران رو سپری کنی و دخمل نازتو تو بغل بگیری


ممنون عزیزم شما هم همینطور
مامان ماهان
22 شهریور 92 14:38
سلام ماماني نازنين من هم مثل شما منتظر اومدن هستي كوچولو هستم وارزوي سلامتي براتون دارم


مرسی مامانی مهربون لطف داری عزیزمم
مامان ماهان
22 شهریور 92 14:40
به ما هم سر بزن مامي هســــــــــتـــــــــي جونم


حتما عزیزم
مامان ثریا
23 شهریور 92 19:54
سلام عزیزم خوبی؟ ممنونم اومدی پیش من و دخملم ...
ای جانم شمام دختر داری
ما هم روز تعیین جنسیت خیلی ذوق داشتیم وقتی دکتر گفت دخمله اشک تو چشمام جمع شد ...
ایشالا به سلامتی بیاد تو بغلت عزیزم من لینکت کردم خوشحالم از اشنایی تون


مرسی عزیزم...لطف کردی منم لینکت میکنم
مامان ماهان
23 شهریور 92 23:06
يه سلام پر از بوسه براي هستي ناناز


مرسی مهربونم لطف داری ماهان خوشگلو ببوس
خورشید
23 شهریور 92 23:33
عزیزم مبارک باشه خوش بحالت میدونی نی نیت چیه. بازم مبارکهههههههههههه


مرسی عریزمممم ایشالا زوده زوده نی نی خورشید جون هم معلوم میشه
مرجان مامان آران
24 شهریور 92 20:18
سلام عزیزممممم
مرسی که بهمون سر زدی عزیزممم
ایشالا به سلامتی فارق شی
دختر کوچولوی نازتم خدا حفظ کنه
لینکتون کردم


سلام ممنون مرجان جون خوشحالم از آشناییت عزیزمممم
ماما طهورا
26 شهریور 92 16:57
سلام خانومي اول از همه مامان شدنت مبارككككككككككككككككك
بعدمنم مثل خودت مسافري از بهشت تو راه دارم دوست داشته باشي ميتونيم دوستاي خوبي براهم باشيم اين روزاي شيرين و در كنار هم بگذرونيم
خوشحالم ميكني بهم سربزني


سلام عزیزم ممنونم، لطف کردی بهمون سر زدی. حتما با افتخار،میام پیشتون.
مامان نگار
28 شهریور 92 9:59
سلام عزیزم. مامانی چه کار خوبی کردی برای گل دخترت وبلاگ درست کردی. عزیزم من مامان نگارم. مرسی که به وب نگار من اومدی و برام کامنت گذاشتی. ان شاا.. بار شیشتم به سلامتی زمین بذاری و به شادی دختر نازتو بغل بگیری خانمی خوشحال میشم لینکت کنم.


سلام عزیزم ممنونم که به ما سر زدی،منم لینکتون میکنم باعث افتخاره.
مامان ماهان
1 مهر 92 13:48
سلام ماماني گل خوبي
نــــــي نــــــــــي نازت خوبه
منتظريم بيادجيگر خاله


سلام عزیزم ممنون نی نی جونم خوبه لطف داری گلم
مامان ماهان
5 مهر 92 0:13
هستي جونم عـــــــــــــاشــــــــقتم


ممنونم عزیزم خاله مهربون
مامان ماهان
8 مهر 92 14:28
كـــــــــــــــجايــــــــــــــــــــــيماماني گل
مامان نازنین
15 مهر 92 18:33
مامان هستی تا میتونی استراحتات و بکن چون فرشته کوچولوی نازنازیت که بیاد دیگه فرصتی بهت نمیده
انشاءاله قدمش مبارک باشه براتون و صحیح و سلامت زود زود بیاد تو بغل مامانی




چشم عزیزم ، ممنونم از دعای شما ایشالا. خوشحالم کردی بهمون سر زدی گلم.