هستی کوچولوهستی کوچولو، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره

روزهای زندگی هستی کوچولو

آخرین سفر های دو نفری

1392/7/9 15:56
نویسنده : مامانی
240 بازدید
اشتراک گذاری

دختر قشنگه مامان ، هستی مامان سلامماچ      من و بابایی تصمیم گرفتیم حالا که تابستون تموم شده و هوا خنک تر شده و شرایط برای من و گل دخترم بهتره  برای رفع خستگی بریم چند روزی سفرهورا بابایی با عمو مجتبی اینا در میون گذاشت و قرار شد بریم سمت تبریز.   راستی مامانی از عمو مجتبی و خاله فلورا  بگم که بهترین دوستای مامان و بابا هستند و هر چی از مهربونی این عموی گل و خاله نازنین بگم بازم کمهههه....  وقتی خبر اومدن فرشته کوچولومونم بهشون دادیم  کلیییی خوشحال شدند و با اشک و شوق به من و بابایی تبریک گفتندگریهچشمک. هستی ام ، شما هم دعا کن ایشالا زودتر خونواده عمو مجتبی اینا سه نفره بشه و یه دوست خوب و مهربون مثل خودشون گل برای شما بیارن ، من و بابایی هم بتونیم قسمتی از زحمات دوستای گلمونو جبران کنیم.  خلاصه با هم راهی سفر شدیم و  از مسیر خلخال رفتیم به سمت سرعین اردبیل که جاده خیلی قشنگی داشت و مرتب تو راه به خاطر شرایط من وایمیستادیم و استراحت میکردیم یه شب سرعین موندیم و فرداش دوباره راه افتادیم به سمت تبریز دیگه دخملم دختر خوبی بود و اذیت نکرد و دیگه تو راه معطل نشدیم و زود رسیدیم . بعد از ناهار رفتیم هتل ایل گلی رو گرفتیم که عالی بود و ویوی خوبی از کل شهر تبریز داشت و خلاصه کلی خوش گذشت و همه مواظب من و هستی جونم بودننیشخند هی هی تند تندم گشممون میشد و غذاهای خوشمزهخوشمزه.  هستی مامان ، از اونجا برات کلی سوغاتی های خوشگلم گرفتیم. برگشتن هم از گردنه حیران و راه شمال برگشتیم  و خدارو شکر خیلی سفر خوبی بود و خوش گذشت ، دست بابایی گل هم درد نکنهتشویق. ایشالا دیگه سفر بعدی با دختر گلم ، هستی خوشگلم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (22)

نفیسه
10 مهر 92 0:33
سلام عزیزم خدارو شکر که همه چی خوب بوده به شما خوش گذشته
عزیزم من خورشید=نفیسه هستم تصمیم گرفتم اسم خودم رو بزارم خوشحال میشم ما رو لینک کنید


سلام عزیزم ، ممنونم گلم حتما با افتخار لینکتون میکنم
مامان ماهان
10 مهر 92 16:25



نفیسه
11 مهر 92 13:29
چرا به ما سر نمیزنی


چشمممم میام پیشت
عمو مجتبی
12 مهر 92 2:10
سلام هستی عمو . خوبی عزیزم این چیزایی که در مورد من نوشتن فقط قطره ای از خوبیای منه تو دریای بیکرانه مهربونیام. مطمءن باش من بهترین عمو تو دنیا برای تو هستم .من از بابات خیلی بهترم . دوستت دارم هستی من.


سلام بهترین عموی دنیا... همیشه قدرتو میدونم عموی گل و نازنینم... دوست دارم زیادددد...
مرجان مامان آران و باران
13 مهر 92 18:37
همیشه به سفر عزیزمممم
ایشالا دفعه بعد با هستی جون
خوش باشید


مرسی عزیزم،لطف داری ایشالا باران جونم با صحت و سلامت به دنیا بیاد خونواده گلتون پر جمعیت تر شه
مامان ماهان
14 مهر 92 21:57



خاله جونی
14 مهر 92 23:55
همیشه خوش باشی مامان هستی جون


مرسی گلم به همچنین
مامان
15 مهر 92 14:29
خوش باشی مامان کوچولو


مرسی عزیزم
fafa
15 مهر 92 18:43
همیشه به سفر عزیزممممممممم
این سفرتون هم یه جورایی سه نفره حساب میشه دیگه

جنسیت نی نی من ایشالا تو سونوی ان تی اگه دکتر بگه معلوم میشه 27 مهر وقت دارم


ممنونم عزیزم، به سلامتی رفتی دکتر با خبرمون کن گلم
مامان ماهان
15 مهر 92 23:09
نفیسه
16 مهر 92 0:47
عزیزم می تونم اسمتون رو بپرسم
برای حس نزدیکی بیشتر


عزیزم زینب هستم،مرسی که بهمون سر زدی گلم.
مامان ماهان
16 مهر 92 17:38
دوست دارم عزيزمالهي هميشه خوش باشيد


ما هم دوست داریم خاله جونی،امیدوارم شاد باشی گلم.
مامان قندعسل
16 مهر 92 18:40
شما ونی نی خوب وخوش باشید عزیزم
خوشحال میشم قند عسلو لینک کنید


ممنونم عزیزم شما هم شاد باشی، با افتخار لینکتون میکنم.
مامانه پارسا
18 مهر 92 0:13
مامان نگار
22 مهر 92 11:44
سلام عزیزم
ان شا ا.. همیشه به سفر و سلامتی و شادی
زودی بیا بازم از اوضاع احوالت برامون بنویس دلموووووون تنگ شده آخه


سلام عزیزم مرسی گلم ماهم دلمون زود زود تنگ میشه براتون مرسی که بهمون سر زدی
ساره
24 مهر 92 11:31
سلام مامان کوچولو وبلاگ قشنگی داری.امیدوارم نی نی ات تا اخرش خوب به مامانش بچسبه .مراقب خودت باش و فقط استراحت کن تا این روزا زودی بگذره عزیزم . مادر بودن یه لذت خیلی خوبی داره که به نظرم با هیچی قابل مقایسه نیست
991


سلام عزیزم ممنونم خانم که به ما سر زدی لطف داری،ایشالا که همه مامانا با خوبی و سلامتی این دوران رو بگذرونند و این حس قشنگ رو درک کنند.
پگاه مامان ارتین
5 آبان 92 10:31
ایشالا همیشه به سفرو خوشی.
عزیزم ایشالا هستی به سلامتی زمینی بشه وسفرهای بعدی بادخترگلتون
دوست داشتی لینکمون کنید.

http://artinjan90.niniweblog.com


سلام ممنونم عزیزم که به ما سر زدی،لطف کردی.
مامان ماهان
11 آبان 92 13:39
هستي جونم خوبي خاله دلم حسابي برات تنگ شده بود چه خبر گلم


ممنونم خاله گل و مهربونم، حسابی سر مامانیش شلوغه و مشغول تهیه سیسمونی هستی خانمیم
مامان ماهان
12 آبان 92 22:45
مباركش باشه عزيزم
مامان ماهان
14 آبان 92 17:59
باز محرم شد و دلها شکست/ از غم زینب دل زهرا شکست. باز محرم شد و لب تشنه شد/ از عطش خاک کمرها شکست. آب در این تشنگی از خود گذشت/ دجله به خون شد دل صحرا شکست. قاسم و لیلا همه در خون شدند/ این چه غمی بود که دنیا شکست؟
مامان ماهان
14 آبان 92 18:00
مبارك باشه خاله هر چي كه خريدي مباركت باشه


ممنونم مهربونم لطف داری
کودک ايراني
13 خرداد 93 15:50
با سلام! وبلاگ کودک ايراني راه اندازي شد! از شما دعوت ميشود در نظرسنجي وبلاگ شرکت کنيد و بگوييد که ميخواهيد در اين وبلاگ درباره کدام يک از موضوعات مربوط به کودکان مقاله قرار داده شود؟ نظر خود را فقط از طريق درج نظر در وبلاگ اعلام فرماييد. منتظر نظرات خوب شما هستيم! با تشکر! -------